top
Indtast venligst dit brugernavn og adgangkode:
Glemt din adgangskode?
 

Servicekoncept

Udstrakt service
Du kan kende os på, at vi aldrig rigtigt har lært klokken.

Vi tager telefonen og vi løser opgaven selvom vi har overskredet fyraften. Det er det vi forstår ved udstrakt service!
Vi ved hvor meget det betyder at alle klinikrum kører optimalt og har indrettet vores serviceydelser derefter.

Det er helt iorden at forvente lidt ekstra af den lokale leverandør: Det er det vi lever af!
Rabat
RABAT PÅ ALT DET DER NORMALT KOSTER EKSTRA

Selvom TANDLÆGERNES FRIVILLIGE KLINIKAFTALE tager højde for det meste, er det umuligt at gardere sig 100% mod driftsstop eller funktionssvigt. Det kan ske for selv den bedste unit.

Til gengæld kan vi garantere, at der ikke skal betales for eventuelt låneudstyr, hvis det bliver aktuelt.

Kort sagt:
Med den frivillige klinikaftale behøver ingen klinik at bekymre sig om fremtidig service. Den klarer vi. Til hver en tid.
Klinikaftale
TANDLÆGERNES FRIVILLIGE KLINIKAFTALE forebygger unødige skader og sikrer, at klinikkens units og andet udstyr altid er 100% i orden. Teknisk såvel som ydelsesmæssigt.

Med andre ord:
Formålet er at yde en fast service, der sikrer klinikken en aldeles uproblematisk og økonomisk drift. Her og nu — og fremover.
Det er det, der er meningen med TANDLÆGERNES FRIVILLIGE KLINIKAFTALE.
Læs mere herunder og på www.klinikaftale.dk
Dækning
KLINIKAFTALEN DÆKKER SERVICE PÅ ALLE MÆRKER - ELLER SPECIELLE DELE HERAF

I praksis kan klinikaftalen omfatte service på klinikkens samlede udstyr eller de dele, som klinikken vægter højst (uanset hvilket mærke). Du bestemmer selv omfanget. Det er det, der menes med frivillig.

AL SERVICE ER I SIKRE HÆNDER

Tandlægeudstyr er kostbart, og derfor skal det ikke overlades til hvem som helst. Heller ikke hvad service angår.

Med den frivillige klinikaftale har du sikkerhed for, at servicen varetages af veluddannede og professionelle teknikere, som kender de enkelte produkter og mærker ud og ind. Såvel de ældre som de
allernyeste. Og de ved præcis, hvad producenterne foreskriver og myndighederne kræver.
Præcision
ALLE AFTALER HOLDES TIL PUNKT OG PRIKKE

Når producenterne anbefaler serviceeftersyn med bestemte intervaller, er det fordi, der er en årsag til det.

På den anden side kan det være vanskeligt at holde rede på de mange forskellige intervaller og tidspunkter. Udstyret er jo ikke indkøbt og leveret den samme dag.

Alt det er der taget højde for i den frivillige klinikaftale. Vi udarbejder simpelthen en samlet oversigt over, hvornår det forskellige udstyr skal tjekkes — med dato og klokkeslæt.
Og vi garanterer, at teknikerne kommer præcis som de skal. En aftale er jo en aftale.
Relaterede dokumenter:
Eget Værksted
Service & Kvalitet
Fyns Dental - Kratholmvej 70, 5260 Odense S - CVR: 24236676 - TLF: 65926977 - mail@fyns-dental.dk
Copyright © Udstyr til tandlæger og klinikker - All Rights Reserved.

Media2 Content Management System.


HTML5 | CSS3